گفتگو با مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا؛ به دنبال تجربه متفاوت از FMCG در ایران

فروش محصولات تازه یا «FMCG» در ایران، بازاری است که بسیاری از گروه‌ها و شرکت‌ها علاقه حضور در آن را دارند اما پس از چند تجربه‌ی نه چندان موفق، حالا بازار این صنعت در اختیار ۳ بازیگر اصلی بدون ترتیب …

The post گفتگو با مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا؛ به دنبال تجربه متفاوت از FMCG در ایران appeared first on دیجیاتو.


Source: دیجیاتو

به اشتراک بگذارید...

نظر دهید !!!

نظر شما برای “گفتگو با مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا؛ به دنبال تجربه متفاوت از FMCG در ایران”